Filmy relacja rodzinna, fortepian

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja rodzinna, fortepian. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Bez urazy

6,4
6,7
Bohaterką filmu jest Maddie, kobieta która aktualnie ma finansowe problemy i może stracić rodzinny dom. Tak więc, gdy znajduje intrygującą, ale dobrze płatną ofertę pracy decyduje się zaryzykować. Zamożne małżeństwo chce, aby Maddie umówiła się z ich nieśmiałym i zamkniętym w sobie 19-letnim synem Percym. Mają nadzieję, że dzięki niej chłopak wyjdzie ze swojej skorupy i zanim pójdzie na studia zacznie cieszyć się życiem. W trakcie swojego zadania Maddie odkrywa coś zaskakującego.
Historia osadzona we wczesnych latach 1900 opowiada o życiowych zmaganiach Afroamerykanki mieszkającej na południu. Jest to odważne, nowe podejście do ukochanego klasyka autorstwa Alice Walker.
Karierowicz z Pułtuska marzy tylko o jednym – o władzy. Pewnego dnia dostaje nominację na „eksponowane stanowisko” w stolicy. Ma być gospodarzem domu w jednym z bloków na Ursynowie. Mieszkańców zniechęca do siebie już podczas przeprowadzki, która obfituje w niespodzianki i konflikty. Okazuje się, że operator dźwigu Zbigniew Kotek i lekarz Zygmunt Kołek otrzymali przydział na to samo mieszkanie. Jedynym wyjściem jest przedzielenie lokalu na pół. Ubecy mają założyć podsłuch u opozycjonisty prof. Dąb-Rozwadowskiego, ale pluskwa trafia do innego lokatora. Tajniacy podsłuchują nauczycielkę flirtującą z zapalonym myśliwym, docentem Furmanem. Ten opowiada jej o wyczynach na polowaniu. Nic dziwnego, że UB uznaje profesora za groźnego terrorystę. Najbardziej niezadowolonym z przydziału M jest weteran praskich podwórek, wielbiciel wódki i gołębi, Józef Balcerek. Robi wszystko, by pozostać wśród kumpli. Ale i jego opór zostaje złamany przez władzę. Gospodarz domu z finezją zatruwa życie lokatorom. Wydaje zarządzenia, orzeka w kwestiach spornych, nie waha się inwigilować życia sąsiadów. W końcu mieszkańcy tworzą tajną opozycję i zaczynają bojkotować rządy Anioła.


Jak ojciec i syn temat rodem z pierwszych stron gazet przekuwa w subtelną refleksję nad ojcostwem. Rodzina Nonomiya odkrywa, że od sześciu lat wychowuje nie swoje dziecko - ich syn został podmieniony z innym chłopcem w szpitalu. Szybko odnajdują drugą poszkodowaną rodzinę i równie szybko sprawę rozwiązują w sądzie. Decyzje zapadają, ale dylematy i emocjonalne rozdarcie pozostają. Każdy rodzic czuje się przywiązany do dziecka, które przez lata wychowywał, jednocześnie mając potrzebę zajmowania się prawowitym potomkiem. Metodą stopniowego oswajania synów z nowym otoczeniem rodziny rozpoczynają proces zamiany dzieci, ale im większy porządek zaprowadzają w swoim życiu, tym większy chaos odczuwają w swoich sercach i głowach.

Aquarius

7,0
8,1
Clara, 65-letnia wdowa i emerytowana krytyczka muzyczna, przyszła na świat w tradycyjnej rodzinie w nadmorskim mieście Recife w północno-wschodniej Brazylii. Kobieta jest ostatnią rezydentką Aquariusa, oryginalnego dwupiętrowego budynku zbudowanego w latach 40. z przeznaczeniem dla klasy wyższej. Wszystkie sąsiedzkie mieszkania zostały nabyte przez spółkę, które ma inne plany co do działki. Clara nie zamierza się jednak wyprowadzać, w związku z czym wikła się w zimną wojnę z deweloperem.
Wypalony reżyser filmowy, nie ma już weny aby nakręcić kolejny film. Ucieka w świat fantazji przed przytłaczającym go otoczeniem.
Piękna Lolita (Vidya Balan), po przedwczesnej stracie rodziców, zostaje przygarnięta przez swojego wuja i jego rodzinę. Ich sąsiadem jest chciwy biznesmen Navinchandra Roy (Sabyasachi Chakraborty), który ma syna Shekhara (Saif Ali Khan). Młodzi dorastają razem i zaprzyjaźniają się. Stopniowo ich przyjaźń zamienia się w ogromną miłość, której nawet oni sami nie są do końca świadomi. Napięte stosunki między ich opiekunami, nieporozumienia i zazdrość mocno komplikują życie zakochanych. Na dodatek z Londynu przyjeżdża kuzyn Girish (Sanjay Dutt), któremu Lolita wpada w oko...
Debiut pełnometrażowy Mike'a Leigha. Reżyser wprowadza nas w tylko z pozoru nudny i monotonny świat mieszkańców Londynu. Sylvia (Anne Raitt) to sekretarka spędzająca wieczory pijąc i opiekując się upośledzoną psychicznie siostrą, Hildą (Sarah Stephenson). Samotna z braku męskiego towarzystwa, rozpoczyna spotykać się z Peterem (Eric Allan), nauczycielem. Wtedy w jej życiu pojawia się Norman (Mike Bradwell). Norman to hippis-gitarzysta, wynajmujący garaż Sylvii i kopiujący tam magazyny. Jego muzykę uwielbia Hilda, dlatego jej opiekuńcza siostra zaprasza go na kawę i pogawędkę. Pewnego wieczora Peter i Sylvia wychodzą do chińskiej restauracji. Hildą opiekuje się współpracownica Sylvii, Pat (Joolia Cappleman). Niestety Sylvia wypija zbyt wiele. Sprawy nabierają takiego biegu, że obaj mężczyźni prawie jednocześnie opuszczają Sylvię i Hildę.

Baabul

7,0
Avinash - syn bogatego przedsiębiorcy Balraja Kapoora, właśnie wraca po długiej nieobecności ze Stanów Zjednoczonych. Ojciec i syn nie tylko współpracują na polu zawodowym, ale łączy ich również serdeczna przyjaźń. Kiedy Avinash poznaje piękną i mądrą Malvikę, zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia. Wkrótce młodzi pobierają się, a Balraj przyjmuje synową jak własną córkę. Niestety ich szczęście wkrótce zostaje zburzone. Balraj jako głowa rodziny stara się złagodzić ogromny ból swoich bliskich. Aby ulżyć im w cierpieniu, decyduje się sprzeciwić hinduskiej tradycji.
Młoda dziewczyna z bogatej rodziny zostaje wysłana przez ojca do krewnych swojej matki mieszkających na Wyspie Księcia Edwarda.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…